26 december 2011

måndag

Fy faaaan vad kallt. Har aldrig någonsin varit så kall om händerna som för en liten stund sedan! Jag tappade känseln efter fem minuter i vattnet. Men det var kul! Äntligen fick jag komma ut en sista gång detta året! Jag blev förvånad över att jag inte frös om kroppen men ja, jag hade ju super-dräkten på mig.
Skämt åsido.. jag var sist upp från vattnet i alla fall! hehe.. det gick bra för att vara vågor i alla fall! jag fastnade i massa höga vågor där ett tag, man blir så förvånad över vilken kraft vågorna faktiskt har!

så nu är jag helt slut! jag orkade knappt bära upp grejerna ur vattnet haha! jag har tagit mig en varm dusch och nu ska jag bänka mig framför tv:n och ladda om. imorgon ska jag köra hårt på gymmet efter all mat jag proppat i mig sedan sist. det är den där jävla halsflussen (eller vad det nu var) som förstörde allt haha!

ha nu en varm och go söndag, puss på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar