2 december 2011

there will allways be betrayal



Hej på er ! hoppas allt är bra med er !
sitter just nu och försöker hitta något bra att titta på, men allt verkar ju hopplöst !
dessutom har min nya tröja lämnat spår av ull på mig och det kliar som in i helvete !
annars har jag varit en snabbis på stan för att inhandla ett par skor och en jacka. kan visa er senare, jag vet inte om jag ska ha kvar jackan. är lite osäker på längden. dock kan jag inte lämna tillbaka den hehe..

anyway ! imorgon är det lördag ! det innebär gröt-fest med familjen Norman, Familjen Häggström och diverse käraste. dvs. Ricky och Karin hehe. för er som inte vet har familjen Larsson en årlig gröt-fest då vi gör tomtegröt, "leker" julklapps-leken och myser tillsammans. jätte mysigt !
sen kanske jag sticker iväg och festar till det, om jag orkar.

dags för lite grönsaker och dipp ! ha det fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar