25 december 2011

Home sweet home

Hej på er!
Äntligen är jag hemma! Det var dock ganska svårt att lämna Harry Potter och Ina (vi har kollat på det hela dagen. film 3,4,5, början av 6an samt del 1 av den sista hehehe..) men jag lyckades dra mig ifrån. Jag har haft en jätte bra jul! Jag har precis fått en sen julklapp, en fet högtalare! dör av lycka typ! äntligen! Kommer passa perfekt i det nya rummet sen, hehe.

annars har jag fått en ny plattång, ett par converse, Elsas hemlighet och lite små saker. jag fick inte så mycket, MEN jag har ju redan fått en iPhone, Avicii-konsert och en Italien-resa så jag är fullt nöjd!
Nu längtar jag istället till nyår! det ser ut att bli riktigt bra om allt löser sig!

jag vet att det är lite tråkigt med bara text-inlägg... men ibland orkar jag inte sitta och vänta 10 min på att bilden ska laddas upp eller så orkar jag helt enkelt inte! sorry guys, mitt fel!
nu ska jag kasta mig i duchen och sedan gå och lägga mig, imorgon ska jag upp tidigt för Annandags-surf med surfskolan (vindsurfingen på skolan. har länge letat efter ett namn och det fick bli surfskolan haha)

ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar