13 december 2011

tuesday

God morgon ! Det är tisdag och jag är hur trött som helst. kunde som vanligt inte somna i tid..
det var nära att jag somnade om utan väckarklocka men nu är jag vaken och redo för skolan. typ.
om ca 20 min ska jag springa till bussen, skriva lite novell i skolan, skriva CV och personligt brev och sedan börja med skoldagen. det är mycket som står på schemat denna dag.
skola, träning direkt efter och direkt efter det ska jag ner till Apelviken för att lyssna på... eeh. ja, någon kille som ska visa lite 80-tals surf-filmer ! spännande hehehe

okej det var väl inte så mycket..
Annars så har Johanna lämnat mig i sticket och dragit till Drottning Blanka. känns lite trist men vad kan man göra åt det. i will survive! hehe

Dags för lite frulle ! Adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar