10 december 2011

God morgon !

Det är nu ca 12 timmar sedan jag somnade. förstår inte hur länge jag kan sova men ändå vara trött på eftermiddagarna. men så är det !
Det är lördag, missade julshoppingen som vanligt och sitter nu och oroar mig för den sista julklappen som är till min syster. har ingen aning om vad hon vill ha eller om mina pengar kommer att räcka. dessa i-landsproblem ! jag ska i alla fall baka lussebullar senare, älskar verkligen dem ! så himla goda !
sedan ska jag försöka övertala mamma att vi ska göra lite knäck, det finns nog ingenting godare än knäck ! hehehe

ikväll får vi se vad som händer. tror inte jag orkar hitta på någonting ändå. jag ska ta tag i lite plugg, skriva klart novellen och plugga lite matte. (lär väl inte bli så ändå..)

Ha det nu gött ! jag ska slänga i mig lite käk och sedan gå på en morgonrunda med mig själv. hehe
adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar