22 december 2011

you are just a big mistake

Hej på er !
Strax ska vi åka till Trelleborg. Fasar lite, eftersom min syster har spytt hela morgonen och mina ena kusin har halsfluss och körtelfeber. Det kommer bli en sååå rolig jul ja! haha..
som tur är börjar jag tillfriskna en aning. det är lite lättare att svälja med jag har ingen aning om vad som har hänt med min nacke.. helt stel och den gör ont som fan, typ som en lätt nackspärr. hehe
usch, jag hatar verkligen att vara sjuk. man får verkligen tid att inse vad man missar medans man ligger i sängen hela dagen. det är så synd att jag missar min träning nu, jag hade kommit in i en bra rytm. förhoppningsvis är det lätt för mig att komma igång igen!

jag kommer hålla er uppdaterade via mobilen. jag brukar faktiskt skriva på mobilen, det är så fruktansvärt jobbigt att öppna datorn..
skämt åsido. nu ska jag packa det sista och om min syster klarar av att resa så åker vi inom någon timme. ha en trevlig jul mannar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar