22 december 2011

That guy

God morgon på er! Jag mår fortfarande dåligt.. Jag trodde att jag skulle må bättre idag eftersom halsen började bli bättre igår, hade jag sån tur? Nej
Ikväll åket jag till Trelleborg! Där ska vi fira jul osv. Jag kommer hem på söndag kväll eller måndag morgon( ska möjligtvis vara med på annandags- surf med vindsurfingen ! Hehe
Dock skippar jag den om jag fortfarande inte mår bra.

Dessutom har jag lite ångest över vad jag ska ta vägen på nyår. Just nu är jag sugen på att bara ligga hemma för mig själv och må bra dagen efter, hehe.
Men vad är nyår utan överskattade, misslyckade fester ? Jag får se hur jag gör! Jag kanske till och med hänger med till familjen Häggström med mina päron och familjen Norman. Hehe

Nu ska jag städa upp i mitt stökiga rum. Packa lite. Slå in lite julklappar och övertala mina kusiner att baka knäck. Haha, ha det gött vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar