1 januari 2012

2011

Jag åkte till Spanien med min bästa vän och därefter till Danmark med Frida.
På sportlovet åkte jag till Österrike med familjen Norman och familjen Fischer.
Jag var med om vilda sommarnätter och vilda fester.
Jag fyllde sexton och jag kände mig så mycket äldre än alla andra
Jag lämnade min fina klass, 9b
Jag började på gymnasiet och hamnade i den finaste klassen.
Jag träffade nya vänner och blev kär. Jag blev besviken och lämnade kärleken och la den på hyllen ett kort tag.
Jag fick reda på att vi skulle flytta och planerade inflyttningsfest- flera månader innan vi flyttar.
Jag började träna och ta det på allvar.
Jag fick moppe-körkort
Jag förlorade en del av mitt hjärta- min käraste Stina.
Jag fick en MacBook och blev överlycklig. Jag fick en iPhone och ännu lyckligare. Jag fick en fet högtalare och min teknik-samling blev i princip komplett.
Jag var på PWA Cold Hawaii och fick världens upplevelse - för andra året i rad.
Vi bokade en till skidresa - denna gången till Italien åter igen med Familjen Norman och Fischer.
Jag har haft fester som både spårat ut och varit roliga
Jag har börjat ta vindsurfingen på allvar och ser fram emot surf-året 2012
Jag åkte till en stuga ute på landet men ett gött gäng. Det slutade med att jag frivilligt åkte moppe i spöregnet utan regnkläder och åkte vilse.
Jag haffade spanjorer i Spanien
Jag sökte jobb för första gången i mitt liv
Jag började övningsköra och blev galen i att köra bil.
Jag gick på lokalfester med maskerad som alltid slutade på samma sätt- besviken
Jag har varit full och druckit mina första shottar (utan problem)
Jag har kollat på alla Harry Potter filmer utom den sista del 2
Jag har sett Minds Wide Open och den var fantastisk
Jag har skrattat och gråtit, och skapat minnen.

Det här är bara en liten del av mitt 2011. Och för att inte bli besviken säger jag så här. 2012 kommer bli ett helvete. Så 2012 - surprise me!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar