28 januari 2012

fuck you

slutade dagen med lite dåliga nyheter. gick och la mig arg. så fruktansvärt arg att jag fick bita ihop käkarna för inte skrika rakt ut. hade gärna berättat men allt är så invecklat och ni hade ändå inte förstått.

jag vaknade upp, helt lost. jag borde egentligen inte flänga runt idag. jag borde luta mig tillbaka och ta en varm kopp choklad med ett varmt täcke runt mig. ni förstår hur jag mår.. sjuk - check!
men detta kommer inte att stoppa mig. jag ska försöka trycka ner lite käk och sedan börja dra igång med dagens alla planer!

dock la jag undan träningsskorna för idag - för att inte bli ännu sämre och tvingas vänta med träningen ännu längre. mår dock lite dåligt över att jag inte har tränat sedan i måndags..
nästa vecka blir det nya tag! spenderar ju min sista helg som 16åring nu hehehehe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar