19 januari 2012

under the mistletoe


Go kväll kompisar!
just nu sitter jag och planerar lite veckor framöver. just nu är det ganska tomt på sidorna men jag ska se till att fylla ut dom rejält. hehe.

ville bara passa på att meddela vad jag ska ha för mig några veckor framöver. jag har stora saker att se fram emot!
* Födelsedagsmiddag med ett par goa töser
* My birthday whoop whoop!
* Fucking AVICII  !!
* Italien
* Förhoppningsvis en anställnings intervju

Så fram till sportlovet har jag mycket att se fram emot! det ska bli så skönt att lämna mitt sextonåriga liv och kliva in i sjutton års åldern! haha! och sedan att få se Avicii live (!!!) och sedan få åka skidor i Italien - jag menar vem tackar nej till mitt liv just nu?!
skämt åsido. jag ska ta och göra lite förinställda inlägg så att bloggen inte står ouppdaterad medan jag chillar med livet i Italien. bara så ni vet. 

jag har dessutom brutit mitt godisförbud. 3 dygn och 10 timmar. pinsamt elin, pinsamt!

jag just nu. chillar runt i pappas tjocktröja och mjukisbrallor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar