9 januari 2012

make

Go kväll! hehe
jag har precis gjort ett halvhjärtat försök till att städa mitt rum. så fort jag slår på dammsugaren försvinner all livsglädje. typ.
nu är det i alla fall hyfsat rent och jag har fått rensa ut lite skit ur min så kallade garderob. jag samlar på mig så jävla mycket skit! en flyttlåda full med skit - det bara från två hyllor. jag kanske blir en sån där extrem samlare när jag blir gammal..

det blev inget gymmande idag eftersom både mamma & pappa och lisa är utflugna och jag tvingas stanna kvar. imorgon tänkte jag därför köra dubbelpass (extra hårt på gymmet i 2 h). det lär väl inte bli så länge men kondition i en timme och sen får jag glida runt bland alla biffar och lyfta lite vikter.
jag ska även försöka komma i säng tidigt idag. jag börjar bli trött - bad sign. jag har en väldigt konstig sömnrutin. somnar jag vid tio-elva vaknar jag vid ett-två-tre och är pigg. just därför går jag alltid och lägger mig sent, alldeles för sent tyvärr.

nu ska jag ta och göra lite käk till min familj. ha det gött !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar