19 januari 2012

i feel asleep

som ni kanske förstod så somnade jag. igen. förhoppningsvis kan jag sova sen.. jag skulle egentligen ha tränat men när jag precis klivit ur bilen så kom jag på att jag var tvungen att betala mitt kort som mamma inte gjort. så jag fick åka hem igen. (hade inte pengarna med mig då hehe).

men jag har varit trött i benen och armarna hela dagen idag ändå, så jag behövde nog lite vila ändå.
fast jag får verkligen ångest när jag inte tränar... jag mår så bra av att träna!
så imorgon ska jag köra hårt igen! direkt efterskolan ska jag åka dit och vara där länge. det har blivit lite som mitt andra hem. vilket har en nackdel eftersom jag inte alls spenderar någon tid med mina vänner.. men har man ett mål så har man. i'm sorry mates..


guys, imorgon är det fredag.. whoop whoop!

PH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar