22 januari 2012

Your true love is allways someone unexpected

Hej på er!
Jag har precis kommit in från lite övningskörning!
Det gick riktigt bra faktiskt. Jag har mest kört automaten det senaste men nu när det "bara" ett år kvar tills det är min tur att skriva "körkort" som status på facebook, skämt åsido, så är det dags att bara köra med växel. Måste faktiskt erkänna att jag bara blir bättre och bättre för varje gång. Jag har koll på läget så att säga! haha

jag har tillbringat min dag framför tv:n och datorn. och framför ratten då hehe. en lugn söndag helt enkelt. Imorgon är det dags för skola igen. på morgonen ska jag till läkaren och senare på dagen ska jag träna. lite mer cardio denna gången. det har varit mycket styrka det senaste.

nu skriker min syster på mig för att jag fick en bacon skiva mer än vad hon fick. ni ska bara höra hennes hot.. dags för fight.
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar