1 januari 2012

so you just left me there

Go kväll på er! Jag har tillbringat min dag i sängen. fullständigt utslagen och trött.
igår var en bra kväll. jag kände mig så jävla glad. trots mina odrägliga skrik (ber om ursäkt till allmänheten) som lät ungefär som om jag satt någonting i halsen, så hade jag så jävla kul.
Jag började kvällen hos familjen Norman med god mat (smakade på mitt livs första räka och gillade det), smuttade lite champagne och hade det trevligt. Vid halv nio begav jag mig tillsammans med Karin, Cornelia och Jesper till Natalie för lite fiesta. Det var väl så där. No offence, men jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.
Jag hamnade i alla fall i stan. Jag sa adjö till mina kära vänner för att betala taxi åt två partypinglor. Med tre minuter kvar till tolvslaget sprang vi ner till fästningen. Jag hade min Elins special-champagne i handen och älskade alla i princip! Jag fick många komplimanger för min Happy New Year-tiara som jag inte minns hur den hamnade på huvudet..

Jag vill inte veta vilka bilder det finns på mig just nu. När man är glad bryr man sig inte hur man ser ut. Well, kan bara säga att det borde jag ha gjort. Som jag såg ut.. Det var värt det. Totally!
Tack alla ni underbara som gjorde 2011 till ett bra år!Tack till alla som gjorde nyår till den bästa nyår jag firat. Nu ska jag dyka ner i min säng igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar