2 januari 2012

God Morgon!

Jag sitter just nu och glor lite gossip girl innan jag ska sticka iväg till gymmet, vilket jag egentligen inte borde göra. Jag börjar bli sjuk.. ska det va, så ska det!jag får ta ett lugnt pass idag. jag behöver träna efter helgens lata dagar!

första måndagen på 2012. sköööööönt. nedräkningen har börjat till  den stora dagen, endast 29 dagar kvar tills min 17 års dag! whoop whoop!
idag ska jag städa som bara den. rensa allt som ligger på skrivbordet (inklusive datorn och tvn..) eftersom imorgon ska de fotografera vårat hus inför säljningen. ååh jag vill att det ska bli maj så att vi kan flytta in!
annars ska jag ner en sväng på stan och möjligtvis filmkväll med Johanna. förhoppningsvis är jag pigg och kry imorgon så jag kan köra hårt på gymmet.
vi hörs senare mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar