16 januari 2012

god day mate!

har börjat kalla mina vänner för mate. ni vet, med lite halv krassligt Australien-uttal..
skolan gick fort. vi fick besök av ett par blyga fransmän som är med i ett utbyte med PS. I trean ska 8 elever från vår klass åka till Frankrike för att hälsa på dom. så jag ska jobba hårt för att få komma med - vem tackar nej till en gratis resa till Frankrike?

jag var en snabbis på gymmet med johanna förut. hur mycket folk som helst. jag blev så jävla otaggad. så jag gick en stund. gjorde en ben övning och sen åkte vi hem. haha.. det lilla gymmet där de har cirkelgym var upptaget med ett pass så där kunde vi inte gå in heller. occupied helt enkelt!
nu ligger jag i sängen helt död. imorgon börjar jag tio över åtta.. please kill me. vårt nya schema suger balle. snopp-PS. eftersom jag redan är trött ska jag strax gå och lägga mig. surprise! jag har äntligen börjar kunna somna vid elva, halv tolv. vilket jag aldrig gör annars. whoop!

ber om ursäkt för mina tråkiga, långa inlägg. jag har inte direkt något intressant att berätta. hehe.
see you later alligator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar