31 januari 2012

MY day

Hej på er! Grattis till mig! tack tack!
skämt åsido..

jag har precis kommit hem från en tur på stan med min käraste Frida. Det tog dock en halvtimme för bussen att köra eftersom det hade hänt en olycka, (tre personer påkörda...), ungefär vid brandstationen så bussen vände och körde en jävla omväg. HÄR kan ni läsa det korta som står.. väldigt läskigt faktiskt..

jag och frida tog oss en födelsedags fika som bestod av kyckling panini (himmelskt god!!) och massa prat. vi tog en snabb tur på stan med men jag hittade ingenting förutom mitt älskade bubbelvatten. jag har blivit helt besatt av det!

lite senare ska vi iväg för en födelsedagsmiddag på någon utav Varbergs alla restauranger med marängswiss som efterrätt!
adios så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar