15 januari 2012

Angående...

Jo, ni har antagligen sett bilden med ansökan till McDonalds (whoop whoop!) , och ville bara förklara lite. I fredags fick jag ett mail om att de söker nya tjänster i Varberg, blev överlycklig!) jag sökte ju in för ett tag sedan och nu skulle jag bara skicka en en ansökan om att jag var intresserad. så nu sitter jag och väntar på att de ska höra av sig och att jag ska få komma på intervju (dock har dom gruppintervjuer - please kill me!). visserligen är ju inte Macdonalds mitt första val.. men eftersom jag verkligen behöver ett jobb så tar jag det som finns. jag menar vem vill inte stå i en flottig kassa eller städa toaletter?!

förhoppningsvis anställer dom mig och jag får börja jobba redan i februari! need some cash flow!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar