26 januari 2012

..

Hej vänner!
Om ni undrar varför jag inte har hört av mig det senaste så är det för att jag har spenderat min tid på sjukhuset. Jag blev inlagd med akut magsmärtor och svimmade. Så jag fick ligga med dropp och minst 20 olika personer kom in och gjorde prover, satte dropp och förklarade vad som skulle hända.
Först trodde de att det var blindtarmen men eftersom jag inte hade ont längre på kvällen så uteslöt dom det. Men jag fick ligga kvar ändå, för säkerhets skull. Jag har alltså legat i en sjukhussäng i nästan ett dygn. Det enda som fanns att göra var att kolla på 1:an, 2:an och 4:an på tv. behöver jag säga mer?

För er som inte vet vad som hände, så började jag få ont i magen. det kom lite i omgångar. jag trodde att det var som mensvärk. men efter ett tag, på matte lektionen, blev smärtorna bara värre och kom närmare och närmare varandra så jag skulle gå och hämta en värktablett. jag lyckades precis ta mig ner till skolsköterskan innan jag svimmade.

Imorse, för ungefär en timme sen fick jag åka hem igen. Utan riktig föda på över 27 timmar. ni fattar hur hungrig jag var. och trött. och jag var ganska skakig i benen. men nu är jag äntligen hemma.
så jag ska vila upp mig idag och möjligtvis gå till skolan imorgon. Så nu vet ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar