13 januari 2012

thank god it's friday

halleluja, jag klarade mig igenom skolveckan! jag har redan blivit skoltrött. hehe
idag slutade vi tidigt, närmare bestämt klockan tolv. så skolan gick fort, fort som tusan. haha skämt åsido.

jag käkade lite och åkte sedan till gymmet med syrran. 5 dagar i rad är inte dåligt! dock ska jag ta det lite lugnare nu i helgen, så jag inte skadar mig och riskerar att tappa lusten att träna. then me life will end. typ.

så nu är jag heeelt slut. speciellt eftersom jag kört ganska hårt med styrketräning de tre senaste dagarna. men sååå värt det. just nu försöker jag locka till mig andra att också börja träna, med mig. fast i och för sig tränar man ju alltid bättre själv. då man tar det lite mer seriöst istället för att tjöta och flippa ur som jag är ganska bra på.. hehe

denna fredagen kommer jag att tillbringa framför tv:n, ta det lugnt och njuta av att det har blivit helg. pinsamt att vi precis har haft lov och jag är överlycklig för en helg..

nu, mina vänner, ska jag hoppa in i duschen, göra lite ansiktsmask osv. adios !

skolavslutning 2005.. bästa klassen. bästa läraren. bästa ni.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar