11 januari 2012

Onsdag

Hej på er! Ber om ursäkt för den obefintliga bloggningen idag. Jag har varit helt död idag. Dock pumpade jag på gymmet med syrran ett tag. Så nu sitter jag, notera sitter (för att jag inte ska somna..) i min säng framför tvn. Skolan är igång, jag har till och med fått min första läxa. Whoop!
Dessutom började Linn i våran klass, skit kul! De nästa 2.5 åren kommer bli galna!

Nu ska jag försöka hålla mig vaken,, i alla fall minst till klockan elva så jag orkar ta mig upp imorgon hehe. Har en konstig grej, ju tidigare jag somnar ju tröttare är jag när jag vaknar. Skit jobbigt!
Anyway, vi hörs !

Just det. Det där med dagens outfit,, det gick ju bra.. Idag myste jag runt i min favvo-myströja som jag fick av min bästa vän för några år sedan. Love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar