16 mars 2012

God Morgon!

Idag är en tidig morgon. Varför vet jag faktiskt inte. jag var inte trött helt enkelt. jag har till och med hunnit äta flingor med mjölk - en frukost jag har lärt mig att tycka om av Linn och Frida.
Idag ska jag stanna hemma och vila. jag mår faktiskt redan lite bättre. dock tappade jag rösten ett litet tag men nu är den halvt tillbaka.
jag ska se om min kära mor vill inhandla ett stativ till min systemkamera nu när surf-säsongen så smått börjar dra igång. jag har kollat på massa surfbilder, bl.a. från den här tjejen och den fantastiske Jimmy Hepp. Trots att jag har en bra bit kvar tills jag klarar alla dessa hopp så blir man så himla taggad. Lite lejonkungens "snart är det jag som är kung". typ. kanske lite. eller nej.

skämt åsido. vi får se vart denna fredagen tar mig. jag har ett rum som behöver städas, lite läxor och tvätt som ska tvättas. en riktig hemmafru-fredag blir det idag!
adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar