18 mars 2012

sun-day


söndagsångeeeeeest.
jag vette fan hur mycket jag har sovit inatt. jag vaknade i alla fall klockan nio. jag var den enda som var uppe så jag bestämde mig för att hoppa på fyra sovande fyllon. det var inte så glada på mig då hehe.
efter ett tag gick vi in i huset igen och tog lite jucie. dödens dag.
jag, Josefin och Frida var rediga och städade. fy fan som det såg ut..

vid halv två-två kom vi hem till Frida. mat mat mat. behöver jag säga mer?
efter att ha frossat i köttfärssås och spagetti slängde vi oss i sängen och sov. har nog aldrig sovit så skönt.

och nu sitter jag här. snarare ligger. jag lyckas alltid bli så jäääävla sleten. vad gör man inte för lite galna, onyktra kvällar?

snart ska jag ta och lägga mig. häste trött. häste huvudvärk. häste mätt.
god natt !

förfeeeeest



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar