8 mars 2012

sabismode.se

"Jag vill bara säga att du är fantastisk, du är grym och jag tror på dig. När du känner att hela världen är emot dig - så har du mig.
Jag tror alltid på dig! Därför har jag skapat denna blogg, det här är en blogg som är min. En blogg där du får vara precis som du vill, när du vill och hur du vill.
En blogg där du är accepterad för den du är, och inte för hur mycket pengar du har i fickan elelr vart du kommer ifrån. För här är du accepterad och peppad till att följa dina drömmar.
Det är så töntigt när du säger att du är ful. Ingen är ful, Gud gör inte fula saker. Alla ahr något unikt, det finns bara en av dig - you're a fucking limited edition, och det är det som gör dig vacker. 
Du är en av ett slag, alla dina ärr, varje finne, alla de tankar du har, det är du - den riktiga du. Vad du ser i spegeln är bara en illusion. Låt ingen säga något annat.
If you can dream it - You can do it / Sabi "
sabismode.se

Tänk hur en okänd killes skrivna ord kan få en att må bättre ibland..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar