11 mars 2012

sunday..

lite smått söndagsångest va.. jag gjorde några saker jag ångrade. misstaget innehåller en mobil och en lång sms konversation. oups! Men jag mår som en gud !

igår var lyckat! Frida kom till mig alldeles för sent och stressad som en gris satte hon igång att göra sig i ordning medans jag små skrattade åt hennes panik.
vi kom iväg till Hannah och åt god tacos och svängde till och med på höfterna en liten stund - tills vi insåg att bussen snart skulle gå då vi fick slänga på oss jacka och skor och springa ner till busshållsplatsen. På bussen träffade vi på många välkända ansikten, bl.a. en klasskamrat! förfest på bussen - check!
väl framme, efter en liten promenad med några vilda grabbar, gick vi direkt och dansade. vi dansade i princip hela tiden. vi gjorde dock misstaget att lägga våra saker utomhus - tanken var att vi skulle vara smarta och slippa betala extra för garderoben. BIG misstake..

men kul hade vi. Annie och Emelie var vilda och drog igång oss och hela kvällen körde vi hårt. En lyckad kväll helt enkelt!

efter lite strul med hemvägen fick vi i alla fall skjuts hem till mig. halv fyra visade klockan och hungriga som vi var ställde vi oss och lagade pyttipanna. blickarna av mina päron i morse var inte att leka med hehe..

jisses vad långt inlägget blev! hoppas ni tog er igenom min kväll hehe..
just nu sitter jag nyduschad hemma hos Frida och snart ska vi ta en moppetur till Skällinge. Bara gudarna vet vad som händer där borta. haha.
skämt åsido. have a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar