4 mars 2012

Söndag

Tjenare mannar!
Just nu mår jag bajs. riktigt dåligt. när jag blir bakis blir jag verkligen bakis. jag mår illa och huvudet gör ont som bara den. dessutom får jag yrsel-anfall. väldigt obehagligt..
men det är det fan värt. jag har inte haft en sån rolig helg på länge! med vårat gäng slappnar alla bara av och vi har verkligen så sjukt roligt!

dock hände det ju en liten olycka, nämligen en viss herre vid namn Adam dängde till min hand med mobilen och hela skärmen är nu full av sprickor. då var jag inte så glad. dessutom tog jag en öl för mycket och gick och la mig först. då mådde man fint. not. jag sprang upp minst 4 gånger med huvudet ut genom fönstret. fy satan. men jag la ingen pizza!

kort och gott har jag haft en superhelg! nu återstår sängläge och sömn.

mobben just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar