29 mars 2012

God Morgon!


just nu sitter jag heeeelt ensam i skolan. jag skulle gå in i skolan, tro fan att dörrarna är låsta. jag testade i princip alla dörrar, bad till gud vid den sista. den var låst. i was like: fuck no.
som tur var kom en lärare och öppnade, annars hade jag nu stått ute och fryst ihjäl med skinnjacka och 7-8 m/s isande vind.

idag är det torsdag! denna dag består av två helvetes lektioner med Lars, en lektion med Marina och två meningslösa lektioner med Tine. Sedan ska jag vänta på att klockan ska bli fyra och då ska jag på UG-möte med vindsurfingen. för er som inte vet vad det är så är det en grupp som är lite bättre, lite snyggare, lite coolare. skämt åsido - det är en utvecklingsgrupp för oss som är lite bättre än alla andra så att säga.

sedan tänkte jag planera denna underbara torsdag med Johanna. min änglavinge som jag inte sett på ett tag. bara så att ni vet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar