12 mars 2012

Tisdag

Vaknade upp helt slut. Ingen ork alls att ta mig upp. Den hårda sängen var så mycket bättre en en dags skidåkning.
Jag klamrade mig upp och åt en god frukost och sedan begav vi oss till berget.
Efter ungefär halva dagen skulle jag testa på lössnön. Jo självklart ramlade jag och vred till knät. Jag försökte ta mig ner men det gick åt helvete. Till slut kom räddaren i nöden, Bodil och hjälpte mig ner till restaurangen.


På restaurangen var det fest. En sån där underbar after skii känsla. Det bjöds på grym sång av en herre och grymma beats av mr DJ. Alla var på bra humör och man blev så glad!

Jag och mamma tog mig ner till bussarna och tog en taxi för 500 spänn hem till hotellet. Ärligt talar trodde jag att chauffören skulle åka iväg med oss och typ sälja oss. Så jävla skum man..
Men vi kom hem oskadda. Han visade sig vara riktigt trevlig.
På middagen anslöt sig familjen Fischer till vårt hotell. Vi ungdomar bestämde oss för en alkohol-kväll och beställde in varsitt glas. En trevlig middag avslutades med rums-häng på våra hotellrum.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar