26 mars 2012

imagine

sängläge var det jag. jag somnade. vilket betyder att jag inte kommer i sängs i tid sen. men eftersom jag mår allt sämre och ska stanna hemma imorgon gör det inte så mycket. egentligen. ville bara att ni skulle veta det.
The simpsons, apelsin och beyonce får underhålla mig denna fagra måndag.

kan ju passa på att berätta att det är ca en månad kvar tills jag flyttar. det är heeeelt galet! jag tycker det är så sjuke kul att flytta. att packa ner alla sina saker, säga hej då, byta upp sig och välkomna ny minnen och framför allt ett nytt fräscht rum! visserligen är mitt rum mindre och är utan tv-uttag (!!!) men resten av huset är så mycket bättre än detta vi har nu, så det gör ingenting. händige pappa får borra lite hehe. jag har i alla fall stora planer på mitt nya rum. bland annat en ny garderob och byrå, en ny spegel, mysig belysning och ett fint motiv på väggen! wihoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar