15 mars 2012

maby its time to let you go


Hej mina vänner! Ber om ursäkt för dagens frånvaro. Jag har haft fullt upp med att snyta mig igenom skolan, fått en utskällning, haft ett oförberett prov och snackat skit.
Imorgon är det fredag. kan ni fatta? ännu en vecka har gått, redan. vad hände med tiden?
jag har bestämt mig för att stanna hemma imorgon. jag känner mig så sjukt lost, förkyld och allmänt seg. och hostan verkar inte försvinna. varje gång jag skrattar slutar det med en hostattack.

jag ville mest tala om för er att jag faktiskt lever. trots min hemska förkylning som gör att jag låter som en anka så klarar jag mig igenom dagarna. hehe.
nu ska jag ladda upp några fler avsnitt av Pretty Little Liars och sedan försöka sussa lite.
God natt på er !!

ännu mer Spanien-bilder... ååh vad jag saknar det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar