5 mars 2012

mååååååndag

Hola amigos!
Just nu sitter jag och pratar med Frida. Jag har precis kommit hem från gymmet. Det gick ganska bra idag. Jag körde en timme kondition och en halvtimme arm-styrka. Det kändes gött !
Idag fick vi gå tidigare - igen. Handel är så jävla gett ibland! Istället för att gå till fyra så gick vi till halv två. whoop !

jag ska strax ta och göra lite käk till mig själv eftersom alla mina tre andra familjemedlemmar är borta. en liten mys-middag med mig själv helt enkelt! sen ska jag ta en lång och varm dusch. bara så att ni vet alltså. anteckna gärna!

imorgon är det "stora" svenska-talet. en övning inför nationella som blev taget på alldeles för stort allvar. jag har i alla fall skrivit klart och kan ta det lugnt. whoop!

nä mina vänner! nu ska jag ställa mig  i köket och göra en kvinnas jobb.
adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar