12 mars 2012

tjenare mannen


allt bra med er idag? själv är jag totalt död. trots att jag sov i ca nio timmar så är min hjärna kaos.
om en halvtimme ska jag bege mig till stan för att lämna tillbaka den där gröna jackan jag köpte i lördags. den kändes inte riktigt rätt. så snart är jag 400 kr rikare! hehe. dom ska jag lägga i min sparkassa inför Rhodos hehe..

annars är denna dagen oplanerad. det är bäst att inte skriva någonting eftersom jag alltid lyckas hitta på något annat istället.

jag sitter och väntar på att min förkylning ska gå över. jag hatar verkligen när en sjukdom hindrar en från att träna. nu har det gått en vecka sist, blir galen snart! varför tränar du inte då undrar du säkert. Jo det är så här. tränar jag när jag inte är 100 % frisk blir jag oftast bara sämre och min ork finns inte riktigt där. jag kör inte riktigt lika hårt på gymmet då. och då känns det inte lönt att gå dit. varför riskera att hålla kvar i förkylningen när jag kan vänta ut den och köra ordentligt?
idiotiskt för vissa men man ska ju må bra när man tränar, right?

nu mina vänner, ska jag borsta mina gaddar och sedan långsamt ta mig till bussen. adios !

Spanien 2011, bland dom bästa semestrarna jag haft!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar