12 mars 2012

monday at night

god kväll på er!
händige elin har varit i farten och lagat en överfull kastrull bacon och makaroner á la familjen Larsson. tyvärr finns ingen hemma att dela min goda rätt. återigen är jag ensam haha!
jag håller just nu på att ladda ett pretty little liars avsnitt. jag döör vilken jävla serie. jag är inne på andra säsongen nu, whoop whoop!

tidigare var jag en sväng hemma hos linn. där bakade vi (elelr ja, frida och linn gjorde hehe) kladdkaka, pratade lite och kollade på gamla videos. haha måste säga att Linn vet hur man beter sig framför kameran!

imorgon är det tisdag. det kommer bli en kort dag eftersom vi inte har idrott. wihoo.
fan, jag känner att fantasin till detta blogginlägget verkligen flödar.
för att inte irritera er ännu mer ska jag dyka ner i min tallrik igen. kall mat. mums.
adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar