7 mars 2012

Let's just dance..

Hej på er! Ber om ursäkt för min frånvaro. Jag har inte mått så bra. Jag känner hur mina halsmandlar sakta börjar svullna upp, hjärnan är helt slut och jag fryser som bara den. Jag har legat i sängen ända sen fem med ögonen slutna. ni fattar läget! Jag håller tummarna för att jag inte ska bli sjuk. helgens planer är för bra för det. hehe..

egentligen skulle jag till gymmet. men jag kände när jag gick på väg hem från bussen att det inte stod riktigt bra till med fröken Larsson. det slutade som sagt med några timmars sömn istället..


idag var det stora mandomsprovet. svenska talet. jag klarade det fint. lite halvdan ögonkontakt och en text som var lite för lång. men jag tog mig igenom det. det var inte så farligt som jag trodde!

imorgon är en dag med många lektioner och korta raster. bland annat två lektioner med läraren som ingen i 11HA förstår sig på. wihooo

kan även meddela att mina inlägg kommer att vara utan bilder ett tag. anledning 1: min ängel är borta = inga nya bilder.. anledning 2: bild-uppläggaren krånglar..
så fort jag får min mobil tillbaka ska jag lösa problemet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar