17 mars 2012

Lördag

Vi vaknade upp trötta. Halv vaken gick jag ner och åt en rejäl frukost. Klockan nio var vi på plats och halvt redo för en sista skid-dag i Italien. Redan efter andra backen blev jag hemskt otaggad pga den alldeles för mjuka snön. Efter några timmar var det dags för lunch. Efter den goda maten la vi oss i varsin solstol och låg och gassade i solen. Jag bestämde mig för att logga kvar och få lite färg istället för att åka dom sista åken. Självklart somnade jag och brände mig i ansiktet..

När vi sedan kom tillbaka till hotellet var det dags för en snabb dusch och sedan gå och köpa kvällens middag bestående av bröd och vatten haha.
20+ stod temperaturen och alla fick den härliga sommar/vår- känslan. Underbart! Sedan var det dags för bussen att köra. Vi lämnade hotellet med en svag känsla av sorg, i alla fall jag. Hotellägarna var så himla trevliga och super gulliga. Det kändes trist art lämna ett underbart Italien för ett trist Sverige.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar