29 maj 2012

and then he said i miss you.

hejsan svejsan.
ja lite så känner jag mig idag. fortfarande trött. orkar ingenting. jag ska ta och plugga lite grann efter att jag har fått i mig lite mat. jag är hungrig som en varg. efter min långa så kallade powernap åkte jag till stan, köpte student-present och lite smått till mig själv. jag är lite osäker på om jag ska behålla den vita stickade eller inte. jag hade tänkt ha den till skolavslutningen tillsammans med kjolen men de passade inte ihop. överhuvudtaget. så nu är det lite ångest. beslutsångest blandat med trötthet.
i regnet mötte jag Emma och Mikael och tillsammans tog vi oss ner till Apelviken för en avslutning på surfet. lite sorgligt menack så fint. en gratis glass toppade hela avslutningen.

skämt åsido.
nu ska jag äta. äta, sova och plugga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar