8 maj 2012

God kväll mina små tomtenissar!

Här ligger jag i sängen, frustrerad över att min nya byrå inte fungerar. Den är sned. Jag hade bara det sista kvar - att sätta in lådorna. Men självklart visade det sig att något var fel. Efter en timmes klurande gav vi upp. Nu det det ut som på bilden nedan i mitt rum . Kaos!

Idag på vindsurfing gick det åt helvete. Det funkade inte alls. Jag blev stressad, irriterad och allt gick åt skogen. Det ville sig inte. Inte nog med den, jag fick något så in i helvetes ont i ryggen. Jag vet inte vad jag har gjort men det gjorde så jävla ont. Jag var tvungen att lägga mig ner.

Jag kom hem. Drack lite äpple juice och surade. Jag är fortfarande sur. Arg. Besviken på mig själv. Trots att vindsurfing är världens bästa sport så gör den mig något såpass arg alltså.
Det som gläder mig en smula är att jag bara går från 13:30-14:00 imorgon. Ett
Muntligt nationellt prov i matte sen får jag gå hem. Hem och sova.

Nu ska jag ta och lägga mig. Klockan ringer klockan tolv. Underbart!
God natt!!

Juste, vi pressade in Linn i ett skåp. Haha.. Dagens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar