13 maj 2012

fucking söndag

jag är helt slut. totalt utpumpad av alla energi som fanns i min kropp. jag tror jag svimmar snart, så jävla trött är jag. gårdagens och dagens surf har tagit på de sista krafterna, och vi ska inte tala om lördags natt. på något vis lyckades jag bli en smula för full. igen. hehe.. förhoppningsvis var jag inte allt för jobbig..

idag har jag haft på mig en våtdräkt från klockan nio till halv fem. jag har kämpat som en idiot men utan framgång. jag missade att signa in och ut mig och misslyckades totalt i tävlingen. jag skrek, var arg, fick kallsupar och lyckades få en rejäl bula på smalbenet som gör jävligt ont.
dock lyckades jag kamma hem ett par fina "roof rack pads" som det heter på engelska. saker man sätter på tak-räckena för brädor och liknande.

förutom allt som hänt denna dag har jag bränt mig totalt i ansiktet. jag är heeelt knallröd i hela ansiktet. skit fult verkligen..
nu har jag ingen ork till någonting. jag orkar knappt lyfta huvudet från kudden. det är knappt så att mina fingrar hänger med på tangentbordet. helt jävla slut är jag. det blir en tidigt kväll ikväll.
nu väntar kudden. och sängen. och mitt varma täcke.

ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande, hoppas ni förstår. jag ska bli bättre!
god natt på er !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar