27 maj 2012

Sunday

Hellooo. what up you all?
med mig är det gött! jag är trött och seg, solbränd och sleten. jag menar verkligen bränd. mina axlar och rygg gör så jävla ont. kan knappt ligga på rygg ens.
min baksmälla gick över ganska fort. jag fick i mig lite käk och la mig en stund i solen och sedan var det borta. skönt!

ja, vad har jag hitta på idag då? jo jag har varit redig! klippt gräset och städat för mammsen, solat en stund och plockat i ordning i mitt rum. igår kom jag hem vid halv tre. somnade direkt och vaknade vid halv elva. ikväll blir det lite mors dag-middag med tacos och lite mys med syrran och mamma. girls-only-night ungefär. pappa är borta i USA i tre veckor nämligen.

alldeles strax ska jag ta och laga mat, packa väskan inför imorgon och förbereda mig inför morgondagens långa dag. adios !

förresten..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar