20 maj 2012

great. just great.

god kväll på er! eller god natt kanske man ska säga vid det här laget.
här sitter jag, trött och sleten. gårdagens festligheter sög all kraft och energi. all glädje med för den delen. jag har mått dåligt hela dagen, gnällt lite, ätit som en gris och suttit bänkad framför tv:n efter att jag kommit hem från stan. det där med alkohol är inte så bra. ibland.

imorgon är det måndag. ja. wohoo. dör av lycka! inte. suck.. orkar inte.
jag är så himla skoltrött. bara tanken på att behöva gå upp tidigt imorgon, duscha, sminka sig, rota i lådorna efter kläder, sätta sig på en buss, gå i skolan till fyra med bara massa tråkiga lektioner och sedan åka direkt ner till Apelviken för att surfa. låter inget vidare. okej då. det är bara 25 dagar kvar tills vi slutar. jag går ut ettan om 25 dagar. det är helt sjukt vad fort tiden har gått. helt sinnes !

nu ni! nu ska jag lägga mig om jag överhuvudtaget ska kunna komma upp imorgon.
suck..
God natt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar