11 maj 2012

Fredaaag

hej mina vänner!
här ligger jag vaken. jag var pigg redan fem i sju och inte kunnat sova sen dess. jag somnade klockan nio igår. har aldrig hänt tidigare. jag hade hoppats på att huvudvärken och ömheten i/på huvudet skulle ha gått bort men icke. mamma konstaterade att jag fått en lätt hjärnskakning. suck..
alltid. alltid ska det vara något som förstör! egentligen borde jag inte ens sitta vid datorn. inte ens tv:n. jag ska bara ligga hemma i sängen och rulla tummarna. not gonna happen.

mitt liv suger just nu. och inte får jag vara med på tävlingen på lördag eftersom "det blåser för mycket" enligt Per. men på söndag, då ni! jag har dock tappat lusten att vara med. det känns så jobbigt att vara tvingad till att tävla. det går aldrig bra för mig när jag "tvingas" vindsurfa eller något annat. då går allt åt helvete. men vi får se hur det går. adios mina vänner !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar