6 maj 2012

Busy sunday

Heeeej kompisar !
Just nu sitter jag i bilen på väg till Ikea för lite shopping ! En garderob närmare bestämt. Familjen Larsson har haft sina kläder i lådor i över två veckor - det är dags att slänga dom nu. Jag hade planerat att köpa en klädstång men efter helgens bråk om snodda kläder (min syster går och tar mina kläder utan att fråga) så är jag plötsligt lite osäker. Vi får se vad det blir!

För er som undrar vad jag har gjort idag så har jag vaknat. Ätit frukost. Kollat på tv. Gått på toa. Borstat tänderna och gymmat. Gårdagens surf kändes i armarna men det blev ändå ett arm-pass idag! Okej, det blev lite blandat men jag körde på ganska hårt. Så nu är jag helt mör i kroppen!

Imorgon är en ny vecka. Jag har bland annat ett prov, tävlingsutbildning inför helgens tävlingar, surf pass och möjligtvis fin besök från Trollhättan!

Nu: power nap i bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar