27 maj 2012

God morgon!

Idag är ingen bra dag. Kunde knappt öppna ögonen. Jag är så trött. Så bakis. Så onice idag. Gårkvällen var kul. Jag har skrattat som bara den, cyklat tills jag storknat och hoppat studsmatta som en tok.
Trots att det uppstod lite besvikelse, lite tårar och blod var det så jävla underbart kul!

Ni ska bara veta den där underbara känslan när man vet att man är framme. Från Trönninge till skällinge, det är en jävla bit ska ni veta! Jag låter det mesta vara osagt, ni får själv klura ut vad vi gjorde hehe. Kan ju säga att jag hade så kul att jag lyckades däcka i en säng när alla andra letade efter mig. Jag vaknade upp när det var dags att dra. Jag fick för mig att blunda när vi gick i mörkret, fråga mig inte varför och jag blev fälld ner i ett dike. Brända axlar, slutkörda ben och magrutor från allt skratt. Cykelfest bonne-style slår inget !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar