22 maj 2012

Tuesday. like a motherfucker.

Ååååh vilken härlig dag! jag har precis kommit hem från 4 timmars surf. 4 underbara timmar. det har gått så bra för mig idag. jag klarade av mina gippar och slag galant, flög fram på vattnet som en liten svan. surfbränna och en slutkörd kropp är resultatet.
skämt åsido. det är tisdag mina vänner. snart onsdag. redan. imorgon är det 3 veckor kvar till sommarlov. helt sinnes. sen åker jag på 3 veckors surf-semester till Frankrike.

imorgon. onsdag. jag har ingenting planerat. möjligtvis besöka gymmet. jag har ju halkat efter med beach 2012 så jag satsar på beach 2013 istället. i've got a long way to go!

nu ska jag ta och hoppa in i duschen, raka mina ben så de blir så där silkeslena. enligt reklamen i alla fall. if you know what i mean. haha nu får jag ta och lägga ner.. god natt på er !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar