24 maj 2012

Hey soul sister

Hela amigos !
Idag har solen fått gjort sitt. Jag har fått en ful bränna. Tackar för det. Det kändes så bra att ligga på stranden igen. Sommarlovs känslan var på plats, det var lagom varmt och jag hade mina pinglor med mig! Vid fyra drog jag mig några hundra meter bort till mina kära surfkompisar. Det blev ett fint surfpass på vattnet, solen stekte på och solnedgången var vacker.

Dagens tabbe: moppen gick halvt sönder, igen. Ibland slutar helt plötsligt gasen att fungera som den ska och jag kryper fram i Max 20-25 km/h.
När jag väl kommit hem öppnade jag väskan. Mitt hjärta stannade för en sekund. Datorn var borta. Jag försökte få tag i någon som förhoppningsvis var kvar nere i Apelviken och efter en massa krångel och bråk fick jag min dator igen. Min älskling. Min bebis.

Nu ska jag ta och lägga mig. Jag e trött efter veckan och alla träningspass och allt flängande hit och dit. Imorgon är det fredag. Äntligen!

Jag lyckades skrapa upp armhålan när jag klev ur bilen. Det gjorde ont. Jävligt ont. Det gör fortfarande ont. Aj..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar