3 maj 2012

Det var då

Jag har tänkt lite på hur jag skriver. Jag skriver ganska konstiga inlägg. Själva texten alltså. Jag skriver annorlunda. Hur kommer det sig tro?
Mest för att jag tycker det är tråkigt att läsa texter som "hej idag har jag gjort det, det här och det där. Hej då". Jag vill ha lite spänning när jag läser. Jag har fått lite kommentarer om hur jag skriver men erkänn mina texter är lite roliga? Det är väl lite det som gör min blogg lite unik. Jag är inte riktigt som alla andra. Jag gillar att driva lite, skoja till det och få en roligare läsning till skillnad från alla andras bloggar. Good eller bad? Ditt val! Jag själv tycker det är roligare. Vad andra tycker bryr jag mig inte om. Det är ju min blogg right? Den ska ju spegla vem jag är och inte någon annan. Jag är lite knäpp och galen. Hoppas ni förstår. Jag menar det där med mjölken igår t.ex, vem vet inte att mjölk är det bästa som finns?

Nu ska jag ta och plugga lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar