12 maj 2012

LÖRDAG

Hej på er!
igår hamnade jag hemma hos Bob med fyra andra huliganer. vi tittade på hockey, försökte göra masken och styrde upp lite planer inför nästkommande helg.
När matchen var slut skulle de dra sig vidare och jag skulle hem eftersom jag både hade ont i huvudet och jag skulle upp tidigt så satte jag mig på moppen och körde hem. jag såg inte ett skit. mina lampor funkar inte ordentligt så jag måste åka med parkeringsljus. jag åkte i 20 hela vägen hem, skrek och var livrädd som bara den. aldrig igen säger jag bara..

just nu sitter jag stressad i köket och slänger i mig lite frukost.
jag och pappa ska nämligen på lite utflykt ner till Norra Näs för lite surf!
vi är som vanligt alldeles för sena och får som vanligt stressa ihjäl oss. så fort vi har ätit ska vi kasta in alla saker och sedan bege oss ut! förhoppningsvis kommer det gå bra idag!

ikväll ska jag ut på lite busigheter. det är ju trots allt lördag. men eftersom jag ska upp vid sju imorgon så kommer det inte vara så länge. morgondagens tävling står på schemat!

detta var ett snabbt inlägg, bara så att ni vet vad jag kommer att hålla på med under dagen!
jag ska försöka uppdatera er mer under dagen. bloggen har hamnat lite åt sidan nu det senaste. jag har haft fullt upp!

nu har det tagit mig en kvart att skriva detta inlägget.
adios amigos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar