18 maj 2012

God kväll mina små bananer !

Här sitter jag och kollar på BB med benen på bordet. Eller vad man nu säger. Denna dag har gått jävligt fort. Jag vaknade hos Johanna och vi bestämde oss för att laga pannkakor till frukost. I brist på ägg fick vi gå och handla. Vi blev stoppade av polisen för att vi skjutsade på cykeln. Tagna på bar gärning helt enkelt.

Det hela slutade med att Johannas mamma lagade mat som vi åt istället. Vid två åkte jag hem och tog mig till gymmet. Körde ett brännarpass så att jag höll på svimma. Det kändes så jävla gött! Äntligen var jag tillbaka på gymmet! Jag och pappa tog en liten runda runt stan och nu sitter jag här. Dagens planer försvann och jag hamnade framför tvn. Det gör inte så jätte mycket eftersom jag ska iväg på lite bus imorgon !

Nu : Big Brother

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar