17 maj 2012

Its the weekend bitch

Ja vad gjorde jag igår tro? Just precis, jag var på avicii. Fucking avicii. Fattar ni? Det var så jäääävla amazing! Jag dansade hela kvällen och var som på ett rosa kärleks moln. Ni som inte var där missade något. Något alldeles underbart! Visst var det väldigt lite folk men det gjorde ingenting. Jag fick tillräckligt med stämplingar på fötterna, dragen i håret och armbågar i ansiktet.

Jag åkte tåg/buss/tåg ner till Malmö med Karin, Jeppe, Ron och Lucas. Det gick fort. Helt plötsligt var vi utanför arenan. Nerverna började smått verka och snart stod vi längst fram i kön. När vi väl kom in och "uppvärmarna" kan vi kalla dem började spela kände man att "nu är det på riktigt". När väl avicii kom var all som i extas. Vi blev som galna. Det var så jävla underbart !

Efteråt hamnade vi hemma hos min mormor och morfar i Trelleborg mes mina kusiner. Vi satt och käkade lite gott och pratade lite strunt och försökte tyda min mormors halvdana svenska. Vi somnade sent och vaknade tidigt och vid ett satt vi på tåget hem. Och bussen. Och det andra tåget.

Nu ligger jag i soffan, kollar lite scrubs och ska ta en liten tupplur. Jag är helt slut! Ha det gött mina vänner !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar