22 maj 2012

Sun is shining. weather is sweet.

tjeeenare tjenare !
vilket härligt väder vi har! förut låg jag ute och solade, så klart kom det moln efter bara en timme. jag har alltså inte uppgraderat min bränna. istället sitter jag här i soffan och svettas. det är så sjukt varmt. jag har klagat på värmen hela dagen. ber om ursäkt, men det är så jag blir när det är jobbigt. men äntligen är värmen här !

idag var det matte nationella. det gick åt helvete. så jävla dåligt. jag fattade nästan ingenting. så jag håller tummarna att jag får godkänt i alla fall.. man blir så förbannad när det går dåligt, speciellt i matte. jag lär vara orolig tills vi får reda på resultatet. faan

halv fem är det dags för vindsurfing i döds hettan. ändå tills klockan nio ikväll. bra med träning jajjemän! jag har även ett stort beslut att fatta. ett dilemma. jag får ångest bara jag tänker på det.
det är så här att jag och mina små smurfar ska ha en cykelfest. ni fattar grejen. dödskul! detta ska ske på lördag. MEN. jag har en tävling uppe i Lidköping lördag-söndag som jag också måste gå på. det går fram och tillbaka hela tiden. ena stunden är det tävlingen som står högst upp på listan. sedan är det cykelfesten som lockar mer. what to do??

jag ska ta och grubbla lite på detta. försöka sova lite på saken. ikväll måste jag bestämma mig.
good God hur ska det här gå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar